Zimospaní

16.01.2015 20:16

Dne 15.1. proběhlo v Řepici Zimospaní. Účast dětí byla veliká, byli téměř všichni žáci. Z postřehů, které děti napsaly po skončení vybírám:

V.Bláhová: Když se řekne Zimospaní, představím si stezku odvahy na kopec Jaslov. Šli jsme po dvojicích, nebo trojicích v půlce cesty nás vystrašilo strašidlo......

F. Kopenec: Když jsem přijel, běžel jsem na velikou houpačku, J. Špán mě rozhoupal, tak moc, že jsem narazil do stromu a mám velkou modřinu......

O.Vaněček: V Řepici jsme se najedli výborných lívanců.....

K.Zdychyncová: Šli jsme do RAtejny a hráli vybiku a tančili s řepickýma babičkama.....

S.Zušťáková: Já jsem zažila srandu, vtipy, malování na obličej, nejlepší lívance, super čaj, kámošky a kámoše..,

D. Vrkočová: Po večeři jsme hráli flašku a čmárali jsme si na obličej..... ráno jsme stávali v půl sedmé, protože přijeli popeláři.....

P. Synek: Byli jsme ubytováni ve vojenských stanech a místo postelí jsme měli lehátka.....

Anonym: Nejlepší byl make up, tancující Denis v trenkách, staré černošské vypalovačky, tanec s babičkami, lívanečky, noční lítání venku....

A. Lopatková: Na Zimospaní se mi líbilo vše..........